Veel Gestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Wij helpen u graag bij het plaatsen van een bestelling.

  1. Ga naar https://greating.nl/ en druk op de knop ‘’Ga naar ontwerpen’’.
  2. Selecteer uw gewenste smaak.
  3. Kies uw gewenste aantal.
  4. Ontwerp uw wikkel, lever uw eigen ontwerp aan of vraag hulp voor uw ontwerp.
  5. Bekijk uw ontwerp via de knop ‘’Preview’’.
  6. Tevreden? Voeg het artikel toe aan uw winkelwagen.
  7. Klik op ‘’Afrekenen’’ om uw bestelling te plaatsen.
  8. Heeft u een kortingsbon? Vergeet u deze dan niet in te vullen.
  9. Klik op ‘’Doorgaan naar afrekenen’’.
  10. Heb u een account? Log dan in.
  11. Kiest een bezorgmethode en vul indien nodig jouw bezorgadres in.
  12. Kies en betaalmethode en voltooi gemakkelijk de betaling.
  13. Uw bestelling is geplaatst! We sturen u per e-mail een bevestiging en gaan meteen aan de slag met jouw pakket.
Wat is de status van mijn bestelling?

Als u wilt weten waar je bestelling nu is, dan kun je dit terugvinden in je orderhistorie. Ga naar ‘details’ bij de betreffende bestelling en bekijk de status. Als je niet-ingelogd bent, kun je op het ordernummer klikken in de verzendbevestiging die je per mail hebt ontvangen.

Is je bestelling per koerier verzonden? Dan kun je via je orderhistorie of in je mail je track and trace bekijken en je bestelling volgen.

Is je bestelling met de post verzonden? Dan zijn we afhankelijk van de post voor de daadwerkelijke levering. Bij vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Wanneer en waar upload ik mijn bestanden?

Wanneer en waar upload ik mijn bestanden?

U upload uw bestanden op het moment dat u start met het ontwerpen van de Napolitains.

Ga naar https://greating.nl/napolitain/ om te starten met uw eigen ontwerp.

Hoe wijzig ik het afleveradres?

Dit kun je zelf aanpassen via je account. Ga in ‘Mijn account’ naar ‘Mijn bestellingen’en klik op ‘Toon bestelling’ van de betreffende order. Selecteer bij ‘Adresgegevens’ het afleveradres dat je wil hebben.

LET OP! Heeft je order de status ‘Verzonden’? In dit geval kun je het afleveradres niet meer wijzigen.